Dieta cu lamaie

Articol din: 25 aprilie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 0
Citeste despre: dieta lamaie vitamina C

Cu un conținut bogat în vitamina C și considerată responsabilă pentru scăderea în greutate, lămâia este unul din cele mai potrivite fructe când vine vorba de dietă. Dar ce spuneți de un întreg regim alimentar bazat pe lămâie? Noi v-am pregătit un meniu săptămânal, care vă va ajuta să dați jos aproximativ 5 kilograme în 14 zile.

Ziua 1
Mic dejun: salata de fructe amestecate cu iaurt degresat sau organic si cu doua linguri de fulgi de ovaz, si cu 300 ml lapte de soia.
Gustare: cateva migdale nesarate, si un suc natural de fructe preparat in casa.
Pranz: supa de legume, o salata cu putina branza slaba si doua felii de paine integrala.
Gustare: 2 biscuiti dietetici, putina branza slaba.
Cina: carne de pui sau peste fripta, stropita cu lamaie, salata de varza, si ceai de lamaie, neindulcit.

Ziua 2
Mic dejun: un ou fiert sau prajit, o felie de paine integrala cu unt, si o rosie la gratar.
Gustare: doua caise, sau cateva arahide nesarate cu suc de mere si de lamaie.
Pranz: o lingura de fasole fiarta, amestecata cu rosii si ardei gras si dressing de lamaie, o salata verde amestecata cu ceapa verde si un fruct.
Gustare: un biscuit dietetic cu branza slaba si capsuni.
Cina: mancare de legume, o jumatate de banana si doua patratele de ciocolata amaruie.

Ziua 3
Mic dejun: 300 ml lapte de soia, doua linguri de fulgi de ovaz, zmeura, capsuni, nectarine.
Gustare: salata de fructe cu dressing de lamaie.
Pranz: salata de fasole cu dressing de lamaie, cu o felie de paine integrala si un iaurt slab.
Gustare: o ciorchina de strugure si o lingura de seminte de floarea soarelui.
Cina: peste si legume la cuptor cu dressing de lamaie, putina inghetata si 2-3 mieji de nuca.

Ziua 4
Mic dejun: 300 ml lapte de soia, un iaurt degresat, 2 banane mici amestecate intr-un milk-shake, o felie de paine integrala prajita cu putin unt.
Gustare: fructe uscate, nuci si seminte.
Pranz: o salata mare cu putina branza rasa, un cartof, o conserva mica de fasole, o para sau piersica.
Gustare: legume proaspete.
Cina: ardei rosu umplut cu orez fiert, rosii si ceapa, legume fierte cu dressing de lamaie.

Ziua 5
Mic dejun: un ou fiert, o rosie, o felie de paine integrala si cateva capsuni.
Gustare: un mar verde si un fresh de fructe.
Pranz: salata verde cu lamaie si un iaurt slab.
Gustare: seminte de floare soarelui si 2-3 caise.
Cina: carne de pui sau peste la cuptor cu legume fierte si dessing de lamaie.

Ziua 6
Mic dejun: o salata de fructe si un iaurt degresat.
Gustare: 300 ml lapte de soia si cativa mieji de nuca.
Pranz: peste la gratar cu legume.
Gustare: struguri, o piersica si cateva seminte de floarea soarelui.
Cina: Paste cu ton si compot de fructe.

Ziua 7
Mic dejun: un ou fiert sau prajit, o felie de paine integrala cu unt, si o rosie la gratar.
Gustare: un mar, sau o piersica.
Pranz: legume fierte cu dressing de lamaie.
Gustare: salata de fructe si cateva arahide nesarate.
Cina: omleta din doua oua cu ciuperci, branza rasa, o banana sau cateva capsuni.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Rezultatele nu sunt tipice, sunt individuale si pot varia de la organism la organism.


Adauga un comentariu nou